top of page

קליעת צמה - יותר ממה שנדמה

עודכן: 22 באוג׳ 2021


אני לא אחדש לכן שטרנד הצמות לוהט בתקופה האחרונה ונראה שהוא ישאר עוד לזמן מה.

נדמה שכולן רוצות להתקשט בצמות, מקטנות עד גדולות, ילדות, נערות, אמהות וסבתות. כולן רוצות לדעת לקלוע לאחרות ולעצמן. ושתדעו, כל אחת וכל אחד יכולים.

אני אמנם מאפרת מקצועית כבר מעל 11 שנה, אך למדתי לקלוע צמות רק בשנים האחרונות. תמיד רציתי לדעת לקלוע אבל היה לי קשה להבין את הטכניקה שמאחורי קליעת הצמות עד שהכרחתי את עצמי ללמוד ואחרי שעות של צפייה ביוטיוב, יותר נכון ימים, התחלתי להתאמן על בנות המשפחה, חברות, קולגות ועל לקוחות שנתנו לי. לכל לקוחה שהגיעה אלי הצעתי תסרוקת עם צמה ללא עלות, העיקר להתאמן עוד ועוד. התעקשתי להצליח אבל זה לא קרה בקלות, מודה שגם אני נשברתי כמה פעמים. הייתי מתוסכלת ורציתי לוותר. אבל, כפי שכבר בטח ניחשתם, בסוף הצלחתי לעלות על שיטה/טכניקה שעבדה לי בכל פעם וגרמה לצמות שלי להראות נהדר, להחזיק לאורך זמן ולהיות מהודקות ומתוחות.

בשלב הזה הרגשתי שאני יכולה להרחיב את ארסנל הצמות שלי ולימדתי את עצמי עוד ועוד סגנונות והיום אני מרגישה שאני יכולה להתמודד עם (כמעט) כל צמה שארצה לקלוע. יש המון סוגים שונים של צמות: גדולות, קטנות, ליום יום, לחג ולמסיבה, לילדות קטנות, לבנות מצווה ולכלה, ועוד ועוד צמות לכל סגנון ולכל מצב רוח.

העוקבים/ות אחרי יודעים/ות שאני מעבירה סדנאות לאמהות ובנות לקליעת צמות מזה כשנה וחצי. את הסדנאות אני עורכת בביתי שבמרכז וכמו כן מתארחת עם הסדנא שלי בכל רחבי הארץ (ובקרוב גם בחו"ל. ששששש… פרטים בקרוב!) בבתים מארחים.

בסדנת קליעת הצמות אני מלמדת את הטכניקה שאני מצאתי ופיתחתי ועובדת על רוב הצמות המוכרות וכמו כן מביאה לתוצאות הטובות ביותר. אבל ככל שקיימתי יותר ויותר סדנאות, הבנתי שלסדנא יש ערך מוסף שמתבטא ביצירת קירבה, זמן איכות וחיזוק הקשר, וגם המשתתפות לומדות לסמוך, לשחרר ולא לוותר ולהתעקש ללמוד משהו חדש. אני מרגישה שעובר מסר חזק מאוד שאם רוצים, יכולים!

הדרישות היחידות להשתתפות בסדנת קליעת הצמות שלי הן: לבוא בזוג, ושלפחות לאחד מכם יש שיער ארוך (סה״כ דרישות הגיוניות, לא?). כולם מתקבלים בברכה: אמהות ובנות, אחיות, חברות, אבות ובנות העיקר שיהיו זוג.

רשומת הבלוג הזו נכתבה בלשון נקבה, כי עד היום חלק נכבד מקהל המגיעות לסדנאות הן אמהות ובנות, אבל שלרגע לא תחשבו שאני מפלה, גברים מוזמנים לבוא וללמוד גם כי אפילו אני חייבת להודות שאבא שקולע צמות לבת שלו ואפילו גבר עם צמה זה שוס.

161 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page