top of page

איפור לצילומי תדמית

עודכן: 22 באוג׳ 2021


מה זה איפור לצילומי תדמית, ובמה הוא שונה מסגנונות איפור אחרים. ומה זה צילום תדמית בכלל ומי צריך את זה?

כל אלה שאלות מצוינות!

צילום פזית עוז

צילום תדמית מיועד לכולם, לא רק לצרכי העסק שלנו ואגב, לא רק לעצמאים, כאשר כל אחד מאיתנו ישתמש בו לצורך אחר, בפלטפורמה אחרת, או במדיה חברתית כזו או אחרת ולכן הצילום צריך להיות מותאם מטרה. כולנו זקוקים לצילום אחד טוב שמעביר את האישיות שלנו, צילום שדרכו נוכל להעביר את המסר שלנו. במהלך שנות עבודתי, איפרתי לצילומי תדמית בכל קשת המקצועות, במגזר הפרטי וכן בעסקי, אנשי רוח, פוליטיקאים, מוזיקאים, זמרים, ספורטאים, רואי חשבון ועורכי דין. חברות הייטק, סטארטאפיסטים ועוד.

נו, בסדר… אבל למה חייבים להתאפר?

צילום פזית עוז

זה לא סוד שאיפור מסתיר את החלקים שאנחנו פחות אוהבים ויכול להדגיש את האזורים שאנחנו יותר אוהבים בפנים שלנו. בצילום תדמית אנחנו מעוניינים להביא את הגרסה הכי טובה שלנו ולכן איפור הוא חלק הכרחי לתוצאה מושלמת. כיוון שצילום תדמית הוא צילום שלרוב נשתמש בו לצרכים עסקיים, הרי שהאיפור צריך להתאים לתדמית אותה אנחנו מנסים להעביר דרך התמונה.

בסיעור מוחות שנעשה בין המצולם לצוות (צילום/איפור/סטיילינג) קובעים את המטרות מראש. מנסים דרך רפרנסים, דוגמאות והשראות לתת את ה"טון" ליום הצילום כך שכל הצוות ידבר באותה שפה.

צילום עומר הכהן

הנה כמה כללים שכדאי לזכור כאשר באים לתכנן את צילומי התדמית:

  1. בראש ובראשונה איפור תדמית חייב להיות באותו הקו עם האישיות המצולמת, לאחר מכן התדמית אותה רוצים להקרין ושכל זאת יתכתב עם הסטיילינג וסגנון הצילום.

  2. האיפור צריך להיות מותאם ללוקיישן של הצילום. איפור בצילומי אור טבעי שונים בתכלית מאיפור בצילומי סטודיו.

  3. לא כל מאפר/ת שמאפרים כלות/איפור אירוע יודע/ת לעשות את המעבר לאיפור תדמית, ולהפך.

  4. באיפור לצילום תדמית לאו דווקא מתאפרים כמו ביום יום.

  5. גם גברים זקוקים לאיפור בצילומים תדמית. ראשית כדי להימנע מהברקות אבל בעיקר כדי ליצור מראה אחיד, חלק, ללא פגמים קטנים (את הגדולים דווקא משאירים אחרת המצולם יוצא לא טבעי).

  6. סגנון האיפור יכול להיות שונה ומגוון כמעט כמו סגנון הצילום וזה כמובן תלוי במאפר/ת ובצלם/ת.

צילום עומר הכהן

אני מביאה לכם מספר דוגמאות להנאתכם, וכפי שוודאי תבחינו, האיפור שונה, הצילום שונה, התאורה שונה, לפעמים אף המבט או הקומפוזיציה שונה וכמובן הכל מותאם לאישיות המצולם/ת ובהתאם למה שסוכם מראש.

אם אתם מעוניינים לקבוע איפור לצילומי תדמית אל תהססו לפנות אלי (אני גם מעצבת שיער) ואם אתם צריכים עזרה בבחירת הצלם/ת אתם יותר ממוזמנים להתייעץ איתי.

1,134 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page