top of page

It’s Party Time!

עודכן: 22 באוג׳ 2021


אם לא שמתן לב (ובטוח שמתן לב…) עונת המסיבות החלה. בטח אתן שואלות את עצמכן למה אני כותבת מסיבות ולא חתונות. שאלה מצוינת! והתשובה היא שבזמן האחרון אני מגלה מהמאופרות שלי שחתונות כמו שהכרנו בעבר, זה פאסה. כלומר הקונספט כבר מזמן לא כמו שהיה כשההורים שלנו התחתנו. היום לחתונות יש נטייה להיות הרבה יותר קלילות, פחות רשמיות והרבה יותר מסיבתית בניגוד למעונבות.

הסדר באירוע עצמו התהפך ואז שובש שוב והאורחים לא תמיד יודעים אם קודם ירקדו, קודם יאכלו או קודם יצפו בטקס כלשהו. וגם זה לא תמיד ברור האם האירוע יתקיים באולם/גן אירועים או חורש טבעי או אפילו איזו מסיבת יער.

למה אני מספרת לכם את כל זה? כי גם הכלות השתנו, או יותר נכון - עברו תהליך של שינוי והכל השתנה: הדרישות שלהן מהיום עצמו, הציפיות שלהן מהעיצוב והנראות של האירוע, מהשמלה וכמובן מהאיפור והשיער.

היום הנטייה היא להיות כמה שיותר נינוחה, קלילה, טבעית. הכי קרובה לעצמך.

וזה בדיוק מה שהן מקבלות ממני - איפור שלא מתפשר על חומרים מצוינים, על עמידות מבלי לאטום את העור, מראה הרבה יותר נקי ואוורירי שמתכתב עם שיער קליל, טבעי, לא מעובד מידי, לפעמים אסוף, לפעמים פזור, לפעמים קלוע ולפעמים קוקו פשוט וכל זאת עדיין, מבלי להתפשר על כלום.

הן לא יראו כמו ביום סתמי אבל האורחים יזהו אותן וחשוב יותר הן יזהו את עצמן.

כבר כתבתי באחד הבלוגים הראשונים על היותי המאפרת ה"עירומה", על הנטייה שלי לאפר את עצמי איפור טבעי וכמובן שגם את המאופרות שלי, הכלות וגם המלוות. יש לי את "האני מאמין שלי" ואני מניחה שהכלות שמגיעות אלי כדי שאאפר ואסרק אותן לקראת החתונה באות בדיוק מהסיבות הללו.

אז שתהיה לכולם עונת מסיבות מהנה וקרירה ככל האפשר.

67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page