top of page

ניקוי מברשות איפור

עודכן: 22 באוג׳ 2021


מהי הדרך הטובה ביותר לנקות את מברשות האיפור שלכן ומדוע זה כל-כך חשוב

מברשות האיפור שלך… מתי היתה הפעם האחרונה שניקית אותן?

אני בטוחה שאם תציצי עכשיו בתיק האיפור שלך תמצאי לפחות מברשת אחת שנראית כאילו עברה מינימום את שבעת מדורי הגיהינום. מטונפת, אולי אפילו מריחה רע ובעיקר לא נעימה על הפנים. אז אולי די?

כמאפרת מקצועית אני מחויבת ללקוחות שלי, לא משנה אם מדובר בדוגמניות/ים, שחקניות/ם, מגישות/ים או נשים המתארגנות לאירוע כלשהו. מעבר לנראות המקצועית, אני מתחייבת שהמברשות שלי הן תמיד מחוטאות כך שחלילה לא יעברו וירוסים ושאר גועל נפש מלקוח/ה אחד/ת לבא/ה אחריו/ה. הניקיון והאסתטיות בציוד שלי הם חובה!

בסדנאות האיפור שאני מלמדת, גם באופן פרטי וגם בקבוצות, אני נשאלת לא פעם איך אני מנקה את המברשות שלי ולכן החלטתי לחלוק את השגרה שלי בנוגע לניקוי ואני ממליצה לכל אחת שמשתמשת במברשות לאיפור לאמץ לפחות טיפ אחד אם לא הכל וליישם גם בבית.

נתחיל בשאלה החשובה ביותר: למה בעצם לנקות את המברשות?

  1. ניקוי מאריך את חיי המברשת.

  2. ניקוי המברשות שומר על בריאות עור הפנים. חיידקים ועובש אוהבים סביבה לחה ולכן חובה לנקות ולחטא את המברשות מפעם לפעם.

  3. הימנעות מהדבקה של וירוסים מאחד לשני.

מהי הדרך הטובה ביותר לניקוי מברשות האיפור?

מתוך האינטרנט

כמאפרת מקצועית יש לי מספר טכניקות שאני משתמשת בהן לסירוגין. ביום עבודה בו אני מאפרת מספר אנשים אני דואגת לחטא את המברשות שלי בין כל מאופר/ת עם אלכוהול 95% או בבנזין שידוע גם ביכולת חיסול חיידקים.

המוצר שהכי נגיש למשתמשת הביתית הוא מנקה מברשות שנימכר בכל חנות קוסמטיקה. הוא מכיל בתוכו את אחד מהמרכיבים הנ"ל בתוספת בושם כלשהו כדי לטשטש את הריח החזק שלהם. כך או כך המברשת נקייה מחיידקים.

ניקוי מברשות איפור עם סינטבון

אני חייבת לציין שבשימוש בחומרים הללו, אלכוהול 95%, בנזין או מנקה מברשות, המברשת לא תמיד יוצאת נקייה מחומר ובעיקר ממייקאפ שאותו קשה במיוחד להסיר. אז כדי לנקות שאריות של מייקאפ אני מאוד אוהבת להשתמש בסבון סינטבון הנמכר בסופר/סופר פארם ואפילו במכולת שכונתית, שיש בו מרכיב אנטיספטי (הסינטבון כיכב בפרסומות של שנות ה-50 לכביסה ידנית) שגם מחסל חיידקים וגם מנקה ומלבין את שערות המברשת.

בשימוש ביתי הייתי ממליצה לחפוף עם שמפו. כן כן, ממש כמו שיער, או סבון כלים שמפרק חומרים שומניים במהירות.

כל כמה זמן לנקות מברשות?

בשימוש ביתי, בהנחה שאת מאפרת רק את עצמך עם המברשות הללו, אני ממליצה לפחות פעם בשבוע לשטוף עם מים וסינטבון. ניקיון ואסתטיקה חשובים, גם אם רק בשימוש ביתי. מברשות נקיות משמע עור פנים נקי!

* חשוב לציין שכל הנאמר כאן למעלה תקף גם לספוגיות איפור.

*לרכישת מברשות איפור באיכות פרימיום, בעבודת יד ותוצרת הארץ https://www.linakatzap.co.il/shop

.

1,572 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page