top of page

5 מוצרי איפור מומלצים ליום-יום

עודכן: 22 באוג׳ 2021


אני השף העירום! זאת אומרת מאפרת עירומה, זאת אומרת לא עירומה, זאת אומרת ללא איפור הכוונה.

אני מרגישה צורך להסביר את עצמי… אז ככה: יש סיכוי טוב שתתפסו אותי מטיילת ברחבי העיר ללא איפור בכלל, כתבתי על כך באיזה פוסט לפני כחצי שנה אבל זה סיפור אחר. אני יודעת שזה לא אופייני למאפרת להסתובב ללא איפור בכלל, או שבעצם עכשיו זה כבר כן טרנדי לעשות זאת, מי יודע… בכל מקרה, זו אני.

אני חייבת לציין שאין אירוע מיוחד שבו אני דווקא כן אתאפר, זה לגמרי לגמרי שרירותי ויכול באותה מידה להיות יום קליל של סידורים או יום עמוס בעבודה. מה שכן, כאשר אני כבר כן מתאפרת, שיגרת איפור היום שלי היא די קבועה.

כאשר אני מוצאת מוצר שאני אוהבת באופן מיוחד אמשיך לרכוש אותו, אך אני תמיד שמחה לבחון מוצרים אחרים כדי לנסות קודם עלי ואם הוא אכן עושה את העבודה כמובטח, אמליץ וגם אשתמש בו ללקוחות שלי.

חמשת מוצרי החובה מבחינתי

  1. קרם פנים עם מקדם הגנה - חובה בכל יום, גם ללא איפור

  2. מייקאפ או BB קרם

  3. קונסילר

  4. סומק

  5. מסקרה

בבלוגים הבאים אתייחס לכל אחד מהמוצרים בנפרד,

אלו שאני משתמשת בהם ואוהבת באופן אישי ועל מתחרים דומים.

באיפור ערב אני משתמשת באותו בסיס, לפעמים אפילו בלי להסיר אותו מהבוקר (מפתיע, אני יודעת…) ועליו אני מוסיפה צלליות, אייליינר, הצללות/הארות ואודם. אגב, לפעמים אפילו איפור בוקר בלבד בתוספת אודם עם נוכחות עושה את העבודה אבל על איפור ערב ארחיב בבלוג בעתיד.

בעיניי החמישייה הזו מספיקה בהחלט לאיפור יום יום ולמי שלא רגילה להתאפר בכלל זה עשוי אפילו להישמע המון. אם את עדיין לא מתאפרת ורוצה להתחיל ולנסות, אני ממליצה להתחיל ממוצר אחד, לא משנה איזה, לנסות לראות את השינוי לאורך שבוע וכך לאט לאט להיכנס לעולם הקסום של איפור וצבע בצעדים קטנים.

**הערת אזהרה: זה ממכר!

1,276 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page